رد شدن به محتوای اصلی

عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینر

عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینرکانکس ها و کانتینر ها با توجه به فناوری ساخت ، مواد اولیه مورد استفاده و.. دارای تنوع زیادی در قیمت ها هستند، در این مقاله قصد داریم ، عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتیر را تشریح کنیم ، پس از بررسی های انجام شده و تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان تیم بازاریابی آربی کانکس موارد بسیاری از سوی خریداران حوزه صنعت کانکس و کاراوان و کیوسک و کانتینر در ایران  مطرح گردیده است که سعی می شود خلاصه ای از موارد مطروحه که به خریداران این صنعت در سطوح مختلف کمک می کند را طی چند مقاله موثر در وب سایت آربی کانکس به اطلاع برسانیم .
عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینر
عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینر
بیشترین سوالی که طی نظرسنجی ها ی عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینرمطرح شده است پیچیدگی قیمت کانکس در سطح بازار ایران می باشد.
اغلب افراد بر این باورند که در زمان خرید و اخذ قیمت کانکس ها از مجموعه های مختلف باعث سردرگمی و گمراه شدن می شود و در نهایت بسیاری از خریدهایشان نیز متاسفانه خوب نبوده و در اصطلاح ایشان سرشان کلاه رفته است .
پاسخی که به این طیف وسیع از خریداران داده شد، بسیار برایشان جذاب بوده و ذهنشان کاملا نسبت به فعالان این حوزه باز شد و به گفته خودشان توضیحات راهگشا بوده است .

عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینر در محصولات آربی کانکس

ابعاد و اندازه کانکس

اولین آیتم مهم در عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینر ابعاد طول و عرض آن میباشد، خیلی از خریداران محترم کانکس را به طول آن می شناسند . مثلا کانکس ۶ متری یا کانکس ۱۲ متری که این اعداد بیانگر طول کانکس می باشد و هنوز عرض را مشخص نکرده ایم .
ممکن است عرض کانکس ۲٫۴ یا ۲٫۵ یا ۳ متر باشد و ممکن است زمانی که شما از کسی قیمت کانکس ۱۲ متری را اخذ می نمایید قیمت طرف مقابل با هریک از عرض ها که گفته شد اعلان گردد که نکته آن است که مساحت هریک نسبت به هم متفاوت می باشد.

پلان و نقشه کانکس

دومین آیتم مهم در عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینر نقشه یک کانکس می باشد، توضیح اینکه یک کانکس ۱۲ متری می تواند فقط یک سالن باشد یا می تواند دارای چند اتاق باشد یا می تواند دارای سرویس بهداشتی باشد یا می تواند دارای آشپزخانه باشد و یا حتی تعداد درب و پنجره ها و همینطور موارد مختلف که هریک بروی قیمت کانکس بسیار تاثیر گذار می باشد .
لذا راه حل برای شما متقاضی محترم این است که از تولیدکننده حتما پلان و نقشه کانکس پیشنهادی را اخذ نموده تا بتوانید با بقیه مقایسه داشته باشید.

مواد اولیه و متریال ساخت کانکس

سومین آیتم مهم در عوامل تاثیر گذار در قیمت کانکس و کانتینر متریال مصرفی یا بطور ساده تر جنس مواد کاربردی و مهم تر نحوه کاربرد آنها می باشد، حال برای روشن تر شدن مطلب یک مثال واضح تر و ملموس تر مانند اتومبیل سواری یا به اصطلاح ماشین را بیان می نماییم .
قیمت کانکس با در نظر گرفتن اختلاف متریال در تولید باعث اختلاف قیمت میگردد ، البته این موضوع را نیز نباید فراموش کنیم ممکن است دو تولیدکننده استفاده از یک جنس مشابه مانند ساندویچ پانل را اعلان نموده باشند ولی همانطور که در مقالات قبلی نیز توضیح داده شده بود ساندویچ پانل ها نیز از کیفیت ها و قیمت های مختلف برخوردار می باشند و این موضوع نباید باعث گمراه شدن خریداران گردد.
راه حل مناسبی که دراین مورد پیشنهاد می گردد استفاده از گروه مهندسین مشاور در این صنعت و یا استفاده از تولیدکنندگان مورد تایید مراکز ذیصلاح این صنعت می باشد که بواسطه آن می توانید از خریدی مناسب و سالم اطمینان حاصل فرمایید.

حتما در خرید کانکس توجه داشته باشید

حتما با تولیدکنندگان معتبر که در AVL ها و مراکز ذیصلاح این صنعت معرفی شده اند تماس بگیرید و فریب واسطه ها و کارگاه های غیراستاندارد اقماری و حرف های صرفا جذاب ایشان را نخوردید .
پیشنهاد قیمت های اخذ شده را به درستی قیاس فرمایید ، نکته قابل ملاحظه آن است که چنانچه شرکت ها همگی مثلا ۳ کیفیت را پیشنهاد داده باشند ، نمی توان گفت بالاترین قیمت هریک را می توان با هم مقایسه نمود.
توضیح اینکه پایین ترین کیفیت یک شرکت ممکن است با بال%

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خرید کانکس دندانپزشکی ایرانا سازه

کانکس دندانپزشکی , قیمت کانکس دندانپزشکی دست دوم, ایرانا سازه : داشتن بهداشت فردی و سلامت دهان و دندان امری ضروری است و هر فردی در زندگی خود باید به آن اهمیت دهد ولی با رعایت نکات بهداشتی باز هم نیاز به توصیه ها و معاینه ی پزشک داریم . در مناطق محروم و عاری از امکانات دندانپزشکی رعایت سلامت دهان و دندان تا حدودی به فراموشی سپرده شده است و افراد از آن غافل مانده اند . مجموعه شرکت ایرانا سازه  کانکس دندان پزشکی را برای چنین مکان هایی طراحی کرده است تا نیازهای افراد مناطق محروم از لحاظ دندان پزشکی تا حدودی رفع شود . در ادامه ی مطلب به ویژگی های این سازه ی پیش ساخته مهم می پردازیم . کار کرد و ویژگی های  کانکس دندانپزشکی از این سازه علاوه بر مناطق محروم و عاری از امکانات در مناطقی چون دانشگاه ها به عوان کلنیک دندانپزشکی , کارخانه جات و سازمان های اداری و همچنین در مسیرهای بین راهی که به عنوان یک کلنیک برای مسافران می توانند خدمات عرضه کنند . این نوع از کانکس ها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که یکی اتاق معاینه پزشک است و اتاق دیگر مخصوص معاینه ی عمومی است . کانکس دندانپزشکی اکثرا کانکس های

قیمت انواع کانکس

کارخانه هایی که می خواهند بخش جدیدی را به ساختمان های پیشین ساختمان اضافه کنند،  کانکس دست دوم اگر مجهز باشند، می توانند از این نوع سازه ها استفاده کنند، یک واحد کاملا مجهز داشته باشند که دارای مقاومت بالا و قیمت بسیار پایین تر از ساخت و ساز است. ساخت سنتی باغ ها. دفتر را می توان  عکس کانکس در یک یا چند اتاق با ابعاد مورد نظر ساخته شده است. این را می توان با طول 4، 6، 8، 10 و 12، و عرض 2.5 و 3 متر با جابجایی ساخته شده است. در صورت درخواست، ابعاد بزرگتر  کانکس به صورت محلی ساخته می شود .   مزایای کانکس  مامیس کانکس اداری : مزایای امتیازات اداری عبارتند از امکان استقرار سریع  کانکس ایستگاه دوچرخه ، سهولت حرکت، بدون نیاز به مجوز ساخت و ساز، سرمایه گذاری کمتر و غیره . مشخصات فنی  ساخت کانکس اداری : -  شاسی شاتر نوع پرتو . -  اسکلت فولادی پروفیل ضخیم 40 x40  و 40 x40  میلیمتر با فولاد ضد زنگ . -  پوشش خارجی ورقه گالوانیزه شادولین (فرمت شده)  ویژگی های کانکس رنگ کوره . -  پوشش دیوار داخلی P.V.C ( عایق پلی استایرن ). -  امکانات کامل (کلید، سوکت، روشنایی، سیم کشی استاندارد) . -  دارای پ

قیمت تریلی تراکتور

قیمت تریلی تراکتور تریلی تراکتور , قیمت تریلی تراکتور , مرکز خرید و فروش انواع تریلی تراکتور , کفی  تراکتور , جهت دریافت قیمت دقیق و روز تریلی تماس بگیرید :   گرو صنعتی ؛ صنعت فا در راستای اهداف بلند مدت خود در تولید و طراحی انواع تریلی کفی تراکتور و سایر ادوات کشاوری , همچنین عرضه و فروش انواع  تیلی تراکتور توانسته است . نمایندگی بهترین برندهای تولیدی را در این زمینه دریافت کند . لذا مشتریان عزیز که درخواست خرید تریکی کفی تراکتور را از ما دارند می توانند با مشاورین و کارشناسان ما در این مورد تماس بگیرند , در زیر انواع مدل های تریلی کفی را برای شما شرح می دهیم : مشاهده لیست قیمت انواع تراکتور های شرکت تراکتورسازی ایران تبریز :  قیمت تراکتور فهرست مطالب انواع مدل تریلی تراکتور انواع تریلی دو چرخ تراکتور تریلی دوچرخ تراکتور : به دلیل کوهستانی بودن خیلی از نواحی کشاورزی کشور ما استفاده از این نوع تریلی تراکتور عمومیت دارد و شاید بتوان گفت محبوبترین و پر درخواست ترین نوع تریلی و  کفی تراکتور در ایران می باشد : تریلی دو چرخ تراکتور انواع تریلی دو چرخ تراکتور کفی دو چرخ تراکتور تریلی