رد شدن به محتوای اصلی

قیمت انواع کانکس


کارخانه هایی که می خواهند بخش جدیدی را به ساختمان های پیشین ساختمان اضافه کنند، کانکس دست دوماگر مجهز باشند، می توانند از این نوع سازه ها استفاده کنند، یک واحد کاملا مجهز داشته باشند که دارای مقاومت بالا و قیمت بسیار پایین تر از ساخت و ساز است. ساخت سنتی باغ ها. دفتر را می توان عکس کانکس در یک یا چند اتاق با ابعاد مورد نظر ساخته شده است. این را می توان با طول 4، 6، 8، 10 و 12، و عرض 2.5 و 3 متر با جابجایی ساخته شده است. در صورت درخواست، ابعاد بزرگتر کانکس به صورت محلی ساخته می شود.

 مزایای کانکس مامیس کانکس اداری:

مزایای امتیازات اداری عبارتند از امکان استقرار سریع کانکس ایستگاه دوچرخه ، سهولت حرکت، بدون نیاز به مجوز ساخت و ساز، سرمایه گذاری کمتر و غیره.
مشخصات فنی ساخت کانکس اداری:
شاسی شاتر نوع پرتو.
اسکلت فولادی پروفیل ضخیم 40x40 و 40x40 میلیمتر با فولاد ضد زنگ.
پوشش خارجی ورقه گالوانیزه شادولین (فرمت شده) ویژگی های کانکس رنگ کوره.
پوشش دیوار داخلی P.V.C (عایق پلی استایرن).
امکانات کامل (کلید، سوکت، روشنایی، سیم کشی استاندارد).
دارای پنجره ای با درب UvVC.
امکان پارتیشن بندی داخلی و ایجاد حمام و حمام، کاربرد کانکس تامین آب.
امکان ساخت عرض 2 متر و 40 سانتی متر یا 3 متر، طول 6 تا 12 متر و ابعاد سفارشی بیش از 100 متر مربع.
به طور کامل  کانکس سازی کفپوش مشمع کف پوش یا کف پوش چوب P.V.C. گچ تخته در صورت درخواست.
با تجربه موفقیت آمیز کانکس چرخدار در تولید انواع یقه با کیفیت بالا، مامیس کانکسآماده پاسخ به مشتریان شناخته شده است.
برای مشاوره، سفارش و دانستن قیمت دفتر جعبه، با مشاوران ما درمامیس کانکس– کانکس دست دوم  تماس بگیرید.

گروه صنعتی مامیس کانکس  این مرکز را به مشتریانکانکسو خانه های پیش ساخته ارائه می دهد که شرکت ها یا افرادی که نیازی به اتصال و ارتباط آنها ندارند یا قصد فروش کنسول دست دوم خود را ندارند، کنسول دستی خود را به فروش می رسانند آنها را به فروش می گذارد و مشتریان را به آن نیاز دارند. البته، کنسول تولید و ساخت شرکت یکی از اولویت های اصلی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خرید کانکس دندانپزشکی ایرانا سازه

کانکس دندانپزشکی , قیمت کانکس دندانپزشکی دست دوم, ایرانا سازه : داشتن بهداشت فردی و سلامت دهان و دندان امری ضروری است و هر فردی در زندگی خود باید به آن اهمیت دهد ولی با رعایت نکات بهداشتی باز هم نیاز به توصیه ها و معاینه ی پزشک داریم . در مناطق محروم و عاری از امکانات دندانپزشکی رعایت سلامت دهان و دندان تا حدودی به فراموشی سپرده شده است و افراد از آن غافل مانده اند . مجموعه شرکت ایرانا سازه  کانکس دندان پزشکی را برای چنین مکان هایی طراحی کرده است تا نیازهای افراد مناطق محروم از لحاظ دندان پزشکی تا حدودی رفع شود . در ادامه ی مطلب به ویژگی های این سازه ی پیش ساخته مهم می پردازیم . کار کرد و ویژگی های  کانکس دندانپزشکی از این سازه علاوه بر مناطق محروم و عاری از امکانات در مناطقی چون دانشگاه ها به عوان کلنیک دندانپزشکی , کارخانه جات و سازمان های اداری و همچنین در مسیرهای بین راهی که به عنوان یک کلنیک برای مسافران می توانند خدمات عرضه کنند . این نوع از کانکس ها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که یکی اتاق معاینه پزشک است و اتاق دیگر مخصوص معاینه ی عمومی است . کانکس دندانپزشکی اکثرا کانکس های

قیمت تریلی تراکتور

قیمت تریلی تراکتور تریلی تراکتور , قیمت تریلی تراکتور , مرکز خرید و فروش انواع تریلی تراکتور , کفی  تراکتور , جهت دریافت قیمت دقیق و روز تریلی تماس بگیرید :   گرو صنعتی ؛ صنعت فا در راستای اهداف بلند مدت خود در تولید و طراحی انواع تریلی کفی تراکتور و سایر ادوات کشاوری , همچنین عرضه و فروش انواع  تیلی تراکتور توانسته است . نمایندگی بهترین برندهای تولیدی را در این زمینه دریافت کند . لذا مشتریان عزیز که درخواست خرید تریکی کفی تراکتور را از ما دارند می توانند با مشاورین و کارشناسان ما در این مورد تماس بگیرند , در زیر انواع مدل های تریلی کفی را برای شما شرح می دهیم : مشاهده لیست قیمت انواع تراکتور های شرکت تراکتورسازی ایران تبریز :  قیمت تراکتور فهرست مطالب انواع مدل تریلی تراکتور انواع تریلی دو چرخ تراکتور تریلی دوچرخ تراکتور : به دلیل کوهستانی بودن خیلی از نواحی کشاورزی کشور ما استفاده از این نوع تریلی تراکتور عمومیت دارد و شاید بتوان گفت محبوبترین و پر درخواست ترین نوع تریلی و  کفی تراکتور در ایران می باشد : تریلی دو چرخ تراکتور انواع تریلی دو چرخ تراکتور کفی دو چرخ تراکتور تریلی